lizzyvanstralen.reismee.nl

Halloween

Hey,

Het is ondertussen al weer november en inmiddels ben ik al weer 3 maanden in Amerika.

Omdat ik al een maand niks heb geschreven begin ik weer bij het begin.

Een paar weken geleden ben ik voor het eerst naar een babyshower geweest. Een vrienin van school had me uitgenodigd voor de babyshower van haar tante. Eerst gingen we mexicaans eten, want het is een mexicaanse familie. Er was super veel en lekker eten. Daarna waren er echt van die typische babyshower spellen. Ik dacht dat babyshowers echt uit films waren, maar dat doen ze hier dus echt. Het was wel leuk om een keer meegemaakt te hebben.

Ik ga ook bijna elk weekend naar de football game. Dat is nog steeds altijd wel leuk om naar toe te gaan, maar het word nu zooo koud. Meestal wint onze school. Ik heb eigenlijk nog geen een keer gezien dat ze verloren. Het leukste vind ik als het dansteam na de eerste helft komt. Ze zijn echt super goed en het is heel leuk om te zien.

Vanwege halloween is er ook een haunted house. Daar ben ik laatst naar toe geweest. Het was echt verschrikkelijk eng gemaakt. Ik denk wel het engst waar ik ooit ben geweest. Je moest door allemaal kamers lopen en in elke kamer waren er mensen die je lieten schrikken en achter je aan kwamen.

De dag erna zouden we naar de cornmaze gaan. Dat is een maisveld waar een dolhof in is gemaakt en mensen je laten schrikken en achtervolgen. Er was een iemand met een kettingzaag en toen die achter ons aan zat zijn we gaan rennen. We waren met meer mensen en door het rennen was ik verdwaalt :(. Gelukkig had ik iedereen snel weer gevonden.

Toen ik maandag thuis kwam van school was er een grote doos voor me. Mijn familie had niet alleen winterkleding naar me opgestuurd, maar ook allemaal cadeautjes. Heel veel sinterklaas snoep en nog wat leuke dingetjes.

Dit weekend hebben Carrie en ik pompoenen uitgesneden. Dat was best moeilijk ik had gedacht dat het veel makkelijker was. Maandag op halloween hebben we trick or treat gedaan omdat Ana en ik dat nog nooit hadden gedaan. Na trick or treat gingen we een enge film kijken met al ons snoep. Helaas moesten we de volgende dag er wel gewoon om 6 uur uit voor school. Gelukkig heb ik deze week elke dag tot 10:40 school.

Het is nog een hele maand tot december en de kerst spullen hangen al een tijdje in de winkel. Ik kijk al weer uit naar kerst.

xx Lizzy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active