lizzyvanstralen.reismee.nl

1 maand later

Heey,

Ik ben inmiddels al een maand in Amerika en ik heb al heel veel leuke dingen meegemaakt in deze tijd.

Ik vind het leuk om hier paard te rijden in de bergen. We gaan ongeveer een keer per week, want ik moet natuurlijk nu ook naar school en een tijdje geleden was het hier te warm om buiten iets te doen. Nu is de temperatuur al iets gedaalt en het is super lekker weer.

Voordat school begon (twee weken geleden) heb ik nog veel leuke dingen gedaan. Ik ben samen met 2 hostzusjes, hun nichtje en mijn hostmoeder naar Seattle te gaan om te shoppen. Dat was erg gezellig.

29 Augustus is school begonnen. Er zijn kleding regels op school en je mag niet alles aan wat je wil. Je mag geen broek met gaten of topjes aan en geen kort broekje. De vakken die ik had waren: Interieur design, geschiedenis, schilderen, engels, gym en wiskunde. Ik heb vorige week mijn gymklas omgeruild voor leadership. Dit is een erg leuke klas. We zijn nu decoratie aan het maken voor homecoming, dit is over 2 weken al.

Vorig weekend hadden we een lang weekend want het was Labourday weekend. Op zaterdag was er een baseball wedstrijd in Seattle waar Carrie en Hollie met hun vader's familie heen gingen en ze hadden mij uitgenodigd om ook mee te gaan. We hadden een vip ruimte en dit was echt super gaaf.

Na de wedstrijd kwamen we laat thuis, maar we moesten snel gaan slapen want zondag gingen we naar de rodeo in Ellensburg. Dit was echt heel leuk om te zien. Eerst gingen we kijken bij de rodeo. Er waren allemaal verschillende onderdelen. Cowboys moesten zo lang mogelijk op een wilde stier of paard rijden. Of ze moesten een koe vangen met een lasso. Het leukste vond ik dat ze zo snel mogelijk om tonnen moesten racen op hun paard. Na de rodeo gingen Carrie, Hollie, Madi, Aly en ik naar de fair. We hadden een armbandje dat we in alle attracties konden. Dit was erg leuk en gezellig.

Vrijdag was de eerste football game van de school. Onze kleuren zijn goud en blauw en veel mensen dragen goud met blauwe kleding. Er zijn cheerleader, dansers en de schoolband. De football game was erg leuk! Toen we hadden gewonnen werd me naam omgeroepen en moest ik het veld op omdat het mijn eerste football wedstrijd was. Gister ben ik gaan paardrijden samen met me hostmoeder en een paar vriendinnen van haar. We hebben drie uur gereden en het was erg gezellig. Vandaag ging ik hiken naar een waterval met een vriendin van school. Het was erg gezellig. We hebben een slag gezien onderweg, daar moet je wel voor uitkijken als je hier de bergen in gaat.

Ik ben laatst naar de dierenwinkel geweest met mijn hostmoeder. In de dierenwinkel waren heel veel kuikentjes. Die vonden we zo leuk dat we er 3 hebben gekocht.

Morgen mag ik een uur uitslapen voor school. Op maandag begint school om half 9 ipv half 8 zodat je kan ''uitslapen''. Ik hoef gelukkig niet met de schoolbus naar school, tenzij niemand me kan brengen. Voor de schoolbus moet ik nog een half uur eerder op staan.

Bij mijn foto album kan je nog wat foto's zien.

liefs lizz :*

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active