lizzyvanstralen.reismee.nl

NewYork en Selah

Hallo iedereen,

Ik zal eerst wat vertellen over de New York oriëtatie, die in één woord geweldig was.

De eerste dag na dat we waren aangekomen zijn we naar de shopping mall gegaan. Het was een super groot gebouw met super veel winkels. Dat was wel leuk om gezien te hebben omdat alles zo veel groter en anders is in Nederland.

De volgende dag zijn we vroeg opgestaan. We hebben een tour gedaan door de stad met de bus en een tourguide. Eerst zijn we naar Central Park gegaan (een groot park midden in New York). Hier waren veel bekende plekken waar films zijn opgenomen. Hierna hebben we veel bekende gebouwen in de stad gezien en gingen we picknicken. We zijn deze dag ook naar China town geweest waar nepspullen worden verkocht en je de winkel in wordt gelokt. We zijn toen over de Brooklyn Bridge gelopen, waar ook nog een mooi uitzicht was op de skyline. 'S avonds hebben we gegeten in het Hard Rock Café in time square wat echt super gaaf was. Na het eten zijn we naar de Top of the Rock geweest waar een prachtig uitzicht was over New York. Na deze drukke dag en met een Jetlag ben ik vroeg gaan slapen.

De volgende dag hadden we een uurtje langer om uit te slapen, wat niet echt nodig was want ik word elke dag 6 uur wakker door de jetlag. We waren helaas te laat en hadden dus maar heel kort de tijd bij het 9/11 Memorial. Daarna hebben we een boottour gemaakt langs het vrijheidsbeeld. Hierna zijn we naar Coney Island geweest, wat echt super leuk was. We hebben hier gezwommen in de zee. En op de boulevaar was een soort pretpark. 'S avonds hebben we pizza gegeten die echt mega groot was. Daarna hadden we nog vrije tijd op time square, dit vond ik het aller mooiste van New York.

Erg jammer dat we de volgende ochtend allemaal moesten gaan, maar dit was juist het begin.

Toen ik was aangekomen op het vliegveld in Seattle was ik super zenuwachtig. Gelukkig werd ik super leuk en lief ontvangen door mijn hostfamilie. Ik heb die middag alle dieren gezien. Vandaag (de eerste echte dag) ben ik 's ochtends bij Hollie's voetbal tournooi gaan kijken, die wedstrijd had ze helaas verloren. Daarna zijn we met ze 5e naar de winkel gegaan om nieuwe spullen voor me kamer te halen (die echt super mooi is) Daarna zijn we bij de oma van Carrie en Hollie gaan zwemmen waar ik andere mensen van de familie heb ontmoet.

Het is hier super warm, maar super gezellig en iedereen is heel lief :)

xxlizzy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active