lizzyvanstralen.reismee.nl

Hello Fall

Heey,

Het is al weer een maand geleden dat ik me laatste blog heb geschreven. Ik heb ondertussen wel veel leuke dingen gedaan, dus ik zal verder gaan waar ik gebleven was.

Het is al weer 3 weken geleden dat we spirit week hadden. Elke dag was er een ander thema waarin je verkleed naar school moest, maar ik heb niet elke dag meegedaan. maar het was wel grappig om te zien. Op maandag hadden we athletic day, iedereen kwam in sportkleding. Dit was niet echt verkleed voor de meeste mensen, want dat is voor veel mensen hier hun dagelijkse outfit...hahah. Op dinsdag was het patriotic day, dus iedereen kwam in rood, wit, blauw. Op woensdag was het twin and pyjama day. Veel mensen kwamen in hun pyjama of onesie naar school. Ik was als twin. Op donderdag was het sportteam day, toen moest je kleding van je lievelings sport team. En op vrijdag was het blue and gold day, de kleuren van de school voor de homecoming game. S'avond ben ik naar de homecoming game geweest, dat was erg gezellig.

Zaterdag was homecoming. Alle meisjes dragen lange jurken en jongens gaan in pak. Ik had een jurk geleent van me hostzusje. Ik ging samen met een grote groep eerst uiteten. Dat was erg gezellig. Daarna gingen we naar het feest. Eerst kon je allemaal foto's laten maken en in een foto hokje. Toen gingen we naar binnen, maar het feest zelf was helemaal niet zo leuk en bijzonder. Toen na een half uurjte viel de muziek uit... Toen zijn we maar weg gegaan. Dat was wel jammer maar het was alsnog gezellig.

Afgelopen weekend ben ik gaan kamperen samen met mijn hostouders, Hollie en Aly en 5 van de paarden. We gingen daar kamperen voor de pokerride op zaterdag. Vrijdag werden Hollie en ik eerder uit school gehaalt en zijn we naar de kampeer plek gereden. Alle paarden werden daar vast gemaakt en we konden zovaak gaan paardrijden als we wilden. Aly kwam savonds aan, want ze had nog volleybal. Op zaterdag gingen we de pokerride doen. Onderweg waren er een aantal stop plekken waar je nummertjes moest pakken. Je kon prijzen winnen voor de gene met de hoogste en of de laagste nummertjes. Het was wel echt heel erg koud daar en het ging ook nog regenen, terwijl het hier nooit regent. Op zondag ochtend gingen we nog even koffie halen op ons paard en daarna zijn we naar huis gegaan. Dat was een heel leuk weekend!!

De week erna is er niet veel bijzonders gebeurt en dit weekend heb ik veel films gekeken. Het is al bijna halloween en alle versiering is al overal in de winkels. Ik heb erg veel zin in halloween.

xx Lizz

Reacties

Reacties

V.piyasomboon

Ik vond heel mooi????

V.piyasomboon

????????????

Judith

Geweldig een weekend kamperen met je familie en niet te vergeten de paarden!!!???? Geniet zo veel mogelijk van deze bijzondere momenten! It is once in a lifetime!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active