lizzyvanstralen.reismee.nl

Onderweg naar New York

Heey

Ik schrijf me eerste verhaal vanuit het vliegtuig. We zijn nu ruim 2 uur onderweg en hadden helaas vertraging. We zijn met ze 19e onderweg naar New York. En ik eet een ijsje in t vliegtuig, wat veel beter smaakt dat de kip die ik net kreeg. Om 12 uur s' ochtends komen we aan in New York. Ik zal later meer over de New York oriëntatie vertellen.

Afgelopen zondag heb ik mijn afscheidsfeestje gegeven met familie. Het was een gezellig feestje en ik ga iedereen heel erg missen. Het afscheid op schiphol was ook erg moeilijk, maar ik hoop dat het waard is.

Zaterdag ochtend vlieg ik door naar de stad Seattle in Washington, waar ik zal worden opgehaald door mijn hostfamilie. Mijn hostfamilie bestaat uit gastouders Jennifer en Tim en vier meiden Carrie, Hollie, Madi en Alyssa. Ze wonen in een groot huis is een mooie bergachtige omgeving. Ze hebben 5 paarden, 2 honden en 3 katten.

Over ongeveer twee weken ga ik al naar school.

Ik schrijf na New York weer iets nieuws

Xxx????

Reacties

Reacties

Oma Netty

Lieve Lizzy,
Het afscheidsfeestje was heel erg gezellig , ik denk er met veel plezier aan terug.Het wordt vast een hele mooie tijd in Selah.Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen.
Diike zoen,
Oma Netty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active